Leverandørservice

LeverandørService er en betalingstjeneste, virksomheder kan benytte, såfremt der er en gensidig aftale imellem de involverede parter. Derfor er denne betalingsmetode kun tilgængelig for B2B kunder. 

Betalingstjenesten er administreret af Nets Danmark A/S.

Hvorfor bruge LeverandørService?

Leverandørservice er din garanti, for betaling til tiden. Vi hjælper dig med betalingen af den pågældende regning, dvs. du minimere din chance, for at opleve en rykker i forbindelse med dit køb. Du kan som debitor altid annullere betalingen, hvis du ikke er tilfreds med beløbet, eller de produkter du modtager.

Du skal give os tilladelse til, at vi kan benytte denne betalingsmetode. Derfor skal du oplyse os om dette ved den pågældende ordre. 

Tilmelder du dig LeverandørService, kan du fremadrettet betale dine bestillinger med dette.

Tilmeld mig Leverandørserice

Afmelding

Du kan altid afmelde dig LeverandørService. Du skal meddele os eller dit pengeinstitut, at betalingstilladelsen tilbagetrækkes.

Skulle din aftale med dit pengeinstitut bortfalde, afmeldes du automatisk betalingstilladelse. For at etablere en betalingstilladelse, skal du have en gyldig konto.

Persondatapolitik

Jyske Storkøkken ApS registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne behandle en given ordre. Der videregives kun oplysninger til Jyske Storkøkken ApS’s underleverandører/grossister i det omfang det er nødvendigt for at kunne behandle købers ordre. Det drejer sig om følgende oplysninger der videregives:

Personoplysningerne registreres hos Jyske Storkøkken ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Jyske Storkøkken ApS samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på Jyske Storkøkken ApS’s vegne og må ikke bruge disse til egne formål.

Jyske Storkøkken ApS samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give købers oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på https://www.jyskestorkokken.dk er Jyske Storkøkken ApS.

Køber har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger Jyske Storkøkken ApS behandler omkring køber.

Hvis køber mener, at oplysningerne er unøjagtige, har køber ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har Jyske Storkøkken ApS pligt til at slette købers persondata, hvis køber beder om det. Det kan f.eks. være hvis købers data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som Jyske Storkøkken ApS skulle bruge dem til. Køber kan ligeledes tage kontakt, hvis køber mener, at købers persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Køber kan skrive til Jyske Storkøkken ApS på: post@jyskestorkokken.dk.

Jyske Storkøkken ApS har brug for følgende oplysninger, når køber handler:

Erhverv / Offentlig

Bemærk, ikke alle ovennævnte oplysninger skal bruges for at placere en ordre. Oplysningerne bruges til at ekspedere ordren, efter købers ønske, bedst muligt.

Private

Slettet persondata

Hvis køber har bedt om at få slettet sine data, skal køber selv stå for dokumentationen af, at produkterne er handlet hos Jyske Storkøkken ApS og at køber er den retmæssige ejer af produkterne.